پایتخت کامیون

مرجع تخصصی خرید و فروش خودرو های سنگین

فروش ویژه پیکاپ فوتون

فروش ویژه نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل

فروش پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل

شرکت ایران خودرو دیزل به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن عسگری (ع) طرح فروش وانت پیکاپ فوتون دیزلی یورو5  به شماره بخشنامه 19.03-1401 با قیمت قطعی را از تاریخ 1401/8/11 شروع خواهد کرد و تا زمان تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام برای خریداران وجود خواهد داشت.

افرادی که مایل به ثبت نام برای خرید پیکاپ فوتون دیزلی ایران خودرو هستند می بایست به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir رفته و طبق شرایط و قوانین اقدام به خرید پیکاپ فوتون نمایند.

 

بررسی مشخصات فنی پیکاپ فوتون دیزلی ایران خودرو

شرایط فروش پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل

1 -قیمت : قیمت خودرو به صورت قطعی بوده و فقط در روش نقدی مرحله ای به مبالغ پرداختی مطابق جدول فوق سود مشارکت در تولید 12درصد تعلق می گیرد.

2 -سود انصراف : در صورت انصراف از خرید، طبق جدول فوق سود انصراف به مبالغ پیش پرداخت مشروط بر گذشت یکماه از ثبت نام تا تاریخ انصراف حداکثر تا تاریخ آماده تحویل بودن خودرو تعلق می گیرد.

3 -تغییر نام بدون هیچگونه هزینه ای برای یکبار تا قبل از صدور فاکتور برای روش فروش نقدی و نقدی مرحله ای مشروط به وصول چک های مدت دار امکانپذیر می باشد.

4 -در صورت انتخاب روش نقدی و نقدی مرحله ای، امکان انتخاب رنگ میسر بوده و زمان تحویل 90 روز پس از ثبت نام می باشد.

5 -به محض تکمیل ظرفیت این شرکت حق دارد نسبت به توقف طرح اقدام نماید.

6 -هزینه شماره گذاری هر دستگاه به صورت علی الحساب 3/936/150 ریال می باشد که به مبلغ پرداخت اول نقدی اضافه شده است.چنانچه از تاریخ تکمیل مالی تا زمان تحویل خودرو بر اساس اعلام مراجع قانونی ذیربط تغییر یابد،ما به التفاوت هزینه محاسبه و قبل از تحویل خودرو از خریدار دریافت خواهد شد.

7-هزینه بیمه شخص ثالت بر عهده مشتری می باشد که به صورت علی الحساب در قیمت فوق لحاظ شده است و ما به التفاوت هزینه پس از بیمه نمودن خودرو از سوی بیمه گر واعلام قیمت نهایی،محاسبه و دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است خریدار می بایستی تا زمان تحویل نسبت به تعیین شرکت بیمه گر اقدام نماید.

8 -در صورت اعمال هر گونه تغییرات در مشخصات فنی خودرو ( قوای محرکه ، بدنه ، الزامات جانبی ، تزئینات و غیره ) که ناشی از الزامات اجباری شرکت میباشد خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده می باشد .

9 -در صورت اعمال هر گونه تغییر و الزام قانونی مبنی بر پرداخت مالیات و عوارض، خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده می باشد .

10 -در فروش اینترنتی،متقاضی می بایست حداکثر تا دو روز کاری نسبت به تکمیل پرونده و ارائه چک های مراحل پرداختی روش فروش انتخابی به نمایندگی مورد نظر اقدام نماید.

11 -برای واریز مرحله دوم، سوم پرداخت و همچنین اقساط روش های تسهیالتی، هر کدام یک فقره چک صیاد (به سررسید تعیین شده) در زمان ثبت نام دریافت می گردد که باید در سامانه “صیاد” و “ثنا” ثبت شده باشد.

12 -تحویل خودرو منوط بر تکمیل بهای خودرو می باشد.(در روش فروش های اقساطی نیز می بایست چک های اقساط تحویل شده باشد)

13 -1 %مالیات نقل و انتقال در قیمت لحاظ نشده است. چنانچه از تاریخ تکمیل مالی تا زمان تحویل خودرو، بر اساس اعلام مراجع قانونی اعمال شود،مبلغ آن محاسبه و قبل از تحویل از خریدار دریافت خواهد شد.

14 -تسهیالت فروش اقساطی با آخرین شرایط و ضوابط جاری شرکت ایران خودرو دیزل بوده و چک های اقساط به صورت سه ماهه و متوالی به سررسید اولین چک به تاریخ 3 ماه بعد از ثبت نام، ضمن محاسبه اقساط با نرخ تعیین شده خواهد بود.

* تضمین اقساط به انتخاب متقاضی صرفا برای یک دستگاه، به یکی از دو روش خواهد بود: 1 )ضمانتنامه بانکی 2 )ارائه چک ضمانت به میزان 120 %اقساط و ترهین خودرو با هزینه خریدار و بیمه بدنه خودرو برای مدت اقساط به ذینفعی شرکت ایران خودرو دیزل

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *