پایتخت کامیون

مرجع تخصصی خرید و فروش خودرو های سنگین

بنر نمایندگی
کامیون تک باری 1929 محصول جدید آمیکو

رونمایی از کامیون تک باری 1929C محصول جدید آمیکو

رونمایی از کامیون تک باری 1929C آمیکو

شرکت ارس خودرو دیزل آمیکو از سال 1383 تولید انواع کامیون از نوع کشنده، کمپرسی، کامیونت 5.2تن و کامیونت 6تن را در دستور کار خود قرار داد. تک باری 1929C آمیکو موفق ترین محصول شرکت ارس خودرو دیزل میباشد که از سال 1386 با موتور 280 اسب بخار و استاندارد آلایندگی یورو 2 در حوضه حمل و نقل درون شهری و بین شهری تولید شده است.
تک باری آمیکو  1929C با انواع کاربری باری فلزی، باری چوبی، یخچال، کانتینر، آتش نشانی و … طی این سال ها به بازار عرضه شده است. در سال 1401 با توجه به نیاز بازار، شرکت ارس خودرو دیزل اقدام به تولید نسل جدید کامیون های 6 چرخ با کاربری باری را در دستور کار دارد.
تولید کامیون جدید باری تک آمیکو 1929C با موتور قدرتمند 400 اسب بخار و یورو5 و شاسی بلندتر و تقویت شده در سایت مرکزی شرکت ارس خودرو دیزل آغاز شده و به زودی وارد ناوگان حمل و نقل کشور میگردد.

بررسی کامل کامیون تک باری آمیکو 1929 جدید

تک باری آمیکو 1929 جدید

مزایا و معایب کامیون تک باری آمیکو 1929C

پا فشاری گروه صنعتی آمیکو در تولید کامیون های تک باری آمیکو 1929C همچنان با همان کابین طرح قدیم همانند تک باری 1929C مدل قدیم و میتوان از معایب این کامیون باری دانست. انتظار می‌رود با توجه به امکاناتی که شرکت آمیکو در اختیار دارد طراحی بیرون کابین را هرچند بدون نقص اما به روزتر کند. شرکت آمیکو با بهره‌وری از تکنولوژی روز دنیا یکی از بهترین کامیون های تک باری را طراحی و تولید نموده است. داخل کابین آمیکو 6 چرخ باری جای خواب بزرگ، راحت و ایمن همراه با مانیتور جهت استفاده در مواقع استراحت می‌باشد. از دیگر مزایای کامیون تک باری 1929 میتوان به صندلی بادی با تنظیم اتوماتیک، داشبورد کاملا آرگونومیک که تمامی نشانگرها و علائم هشداردهنده در زاویه دید راننده و غربیلک فرمان قابل تنظیم در چهار جهت، مجموعه مالتی مدیا و پنل دیجیتال سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک می‌باشند.

شرایط فروش نقد و اقساط کامیون تک باری آمیکو

طول شاسی کامیون تک باری 1929 آمیکو 9 متر میباشد که میتوان اتاق بسیا بزرگ با طول تقریبی 7 متر را روی شاسی محکم و تقویت شده این نسل از آمیکو جاسازی کرد.
مجموعه موتور قدرتمند با توان 400 اسب بخار و یورو5 مجهز به توربوشارژ، ریتاردر و اینتر کولر و شاسی بلند، محکم و تقویت شده، سیستم تعلیق و ترمز بسیار عالی و امکانات داخل کابین باعث شده که این نسل از کامیون های آمیکو به خوش نامی این تولیدکننده بزرگ کشورمان بیافزاید.
نمایندگی آمیکو تهران کد 1060 عبدالرضا آماده ثبت نام و فروش کلیه محصولات آمیکو در خدمت شما عزیزان میباشد.

مشخصات فنی
موتور(ویچای)6سيلندر ، خطي ، آب خنك ، توربوشارژر و اينتركولر (Euro 5)
حد اكثر قدرت : 400 اسب بخار
حداكثر گشتاور : 1920 نيوتن متر
حجم محفظه احتراق : 12 لیتر (11596 سی سی)
ترمز موتور
کلاچتك صفحه اي خشك تکنولوژی (EATON)
هيدروليك به كمك هواي فشرده
گيربكس
14 دنده (12+12) Fastgear
شاسي
نردباني دو لايه
سیستم خنک کاری
تکنولوژی BEHER آلمان
ترمزها
ترمز اگزوز
ترمز موتور
ABS+ASR+EBL
تعلیق کابینجلو : فنر لول+کمک فنر تلسکوپی ZF
عقب : فنر لول+کمک فنر تلسکوپی ZF
سیستم پدال گاز
WILLIAMS کانادا
ابعاد(میلی متر)طول: 9100
عرض: 2490
ارتفاع: 3100
وزن
وزن (GVW) : 19 تن
سیستم هوای فشرده
VOSS آلمان
اكسل
جلو : 8 تن
عقب : 16 تن
سایز لاستیک
5/80-R22/315
تعليق
جلو : فنر پارابوليك + ميل موج گير + كمك فنر تلسكوپي ZF
عقب : فنر تخت فولادي چند لايه
مخزن ادبلو35 لیتر
مخزن سوخت550 لیتر

 

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. سلام با تشکر از شرکت آمیکو که واقعا ماشینهای خیلی خوبی تولید کرده و میکنه نسبت به بقیه شرکتهای موجود در ایران خیلی عالیه و جای تشکر داره .درضمن خواستم بپرسم اولا که تک کمپرسی ده تن تولید دارند یا نه و اینکه آیا پیش فروش هم دارید یا نه .با تشکر یکی از دوستداران آمیکو

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز ضمن تشکر از شما بابت انتخاب سایت پایتخت کامیون و نمایندگی آمیکو ۱۰۶۰ (عبدالرضا)، شرکت آمیکو متاسفانه فعلا برنامه ای برای تولید تک کمپرسی ندارد و تمرکز این شرکت بر روی تولید تک باری و جفت کمپرسی میباشد.
      برای اطلاع از شرایط فروش میتوانید با کارشناسان نمایندگی آمیکو ۱۰۶۰ در ارتباط باشید: ۰۹۱۲۹۲۵۴۲۱۲
      با تشکر از شما دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *