پایتخت کامیون

مرجع تخصصی خرید و فروش خودرو های سنگین

طرح پیش فروش ون وانا

پیش فروش ون وانا یورو5

طرح پیش فروش ون وانا یورو5

شرکت ایران خودرو دیزل در طرحی جدید پیش فروش ون وانا 3TZ یورو 5 به شماره بخشنامه 32/01-1401 یا قیمت زمان تحویل را از تاریخ 1401/12/22 شروع خواهد کرد و تا زمان تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام برای خریداران وجود خواهد داشت.
افرادی که مایل به ثبت نام برای خرید ون وانا ایران خودرو هستند می بایست به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir رفته و طبق شرایط و قوانین اقدام به خرید ون وانا یورو5 نمایند.

پیش فروش ون وانا

 

مشاهده مشخصات فنی ون وانا

 

شرایط خرید ون وانا ایران خودرو دیزل

1 -نحوه پرداخت : پیش پرداخت به صورت علی الحساب بوده و در زمان تحویل، باقیمانده بهای خودرو محاسبه و طی دعوتنامه به متقاضی اعلام می گردد و متقاضی در مدت اعتبار دعوتنامه فرصت خواهد داشت تا نسبت به تکمیل باقیمانده بهای خودرو اقدام نماید.
2 -سود انصراف : در صورت انصراف از خرید، طبق جدول فوق سود انصراف به مبالغ پیش پرداخت (مشروط بر گذشت یکماه از ثبت نام) تا تاریخ انصراف (حداکثر تا تاریخ صدور دعوتنامه) تعلق می گیرد.
3 -نحوه ثبت نام : ثبت نام صرفاً از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی بوده و متقاضی مکلف است با انتخاب نمایندگی های محل سکونت خود اقدام به ثبت سفارش نماید. همچنین ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی مالک قرارداد واریز و همچنین تکمیل مالی نیز از حساب مالک قرارداد صورت گیرد. در غیر اینصورت ثبت نام فاقد اعتبار بوده و مطابق ضوابط شرکت، وجه پیش پرداخت به حساب واریز کننده عودت می گردد.
4 -محدودیت ها : جهت هر نوع خودرو، هر شخص (با کد ملی مشخص و شرایط سنی باالی 18سال) صرفاًمی تواند برای یک دستگاه ثبت نام نماید.ضمنا افرادی مجاز به ثبت نام می باشند که طی یکسال گذشته (از مورخ 1400/12/21)تاکنون هیچ یک از انواع خودرو را از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری نکرده باشند.
5 -تغییر نام و صلح امکانپذیر نمی باشد و اسناد خودروها به نام خریدار صادر می گردد.
7 -در صورت اعمال هر گونه تغییرات در مشخصات فنی خودر( قوای محرکه ، بدنه ، الزامات جانبی ، تزئینات و غیره ) که ناشی از الزامات اجباری شرکت میباشد خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده می باشد .
8 -در صورت اعمال هر گونه تغییر و الزام قانونی مبنی بر پرداخت مالیات و عوارض، خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده می باشد .
9 -در فروش اینترنتی،متقاضی می بایست حداکثر تا دو روز کاری نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک مربوطه روش فروش انتخابی به نمایندگی مورد نظر اقدام نماید.
10 -تحویل خودرو منوط بر تکمیل بهای خودرو در زمان اعتبار دعوتنامه می باشد.
11-تغییر در قیمت ناشی از تغییر در قوانین استاندارد، شماره گذاری و…: چنانچه بر اساس قوانین و مقررات ابلاغی دولتی تا قبل از تحویل نهایی خودرو، شرکت ملزم به تغییرات فنی در خودرو شود یا در طول فرآیند قانونی برای آماده سازی و تحویل خودرو (هزینه اخذ پلاک، اسقاط و …)ملزم به پرداخت هزینه هایی شود که در قیمت تمام شده خودرو تاثیر داشته باشد، این هزینه ها طبق قوانین صادره به قیمت نهایی اضافه و خریدار موظف است قبل از تحویل، آن را پرداخت نماید.ون وانا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *