پایتخت کامیون

مرجع تخصصی خرید و فروش خودرو های سنگین

شرایط فروش فاو

فروش نقدی کامیون کشنده فاو

شرایط فروش کامیون کشنده فاو

فروش نقدی کامیون های کشنده سیباموتور قرار است از ساعت 10 صیح شنبه 29 مرداد 1401 فروش نقدی کامیون های کشنده تک محور CA4180 و جفت محور CA4250 را با موعد تحویل هفته چهارم مهرماه 1401 آغاز خواهد کرد. قیمت CA4180 که یک کشنده تم محور از تولبدات FAW با پیکربندی 2*4 و وزن خالص مجاز ترکیبی 42 تن میباشد، 2 میلیارد و 593 میلیون و 507 هزار تومان در نظر گرفته شده است. قیمت کامیون کشنده دو محور CA4250 نیز 2 میلیارد و 658 میلیئن 574 هزار تومان اعلام شده است. در این طرح حبری از سود مشارکت یا سود انصزاف نیست اما در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثیت نامی به مشتری، جریمه تاخیر 2.5 درصد ماهیانه متوجه شرکت خواهد شد، هفته چهارم مهرماه 1401 اعلام شده. برای هر دو مدل نیز ثبت نام تنها در رنگ بدنه سفید امکان پذیر خواهد بود. این طرح فروش تا ساعت 16 روز یکشنبه 30مرداد 1401 و یا تا تکمیل زمان ظرفیت ادامه خواهد داشت. ذکر این نکته صروری است که ثبت نام به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت فروش محصولات گروه بهمن به آدرس ‎https://bahman.iranecar.com امکان پذیر خواهد بود.

مشخصات فنی کامیون کشنده فاو CA4180

مشخصات فنی کامیون کشنده فاو CA4250

 

شرایط فروش فاو

شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت سیباموتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ تا ساعت ۱۶ روزیک شنبه مورخ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ یا تا زمان تکمیل ظرفیت و با شرایط اعلام شده ارانه می گردد۔ ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس ‎https://bahman.iranecar.com‏ قابل انجام می باشد ۔

قواعد و ضوابط ثبت نام کامیون های کشنده فاو 

  • هر کد ملی/ شناسه ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه از این بخشنامه می باشد ۔
  • ثبت نام از طریق آدرس اینترنتی ذکر شده انجام میشود و سایر مراحل (تشکیل پرونده، تحویل مدارک و ۔..) در عاملیت انتخاب شده صورت میپذیرد۔
  • ثبت نام متقاضیان صرفا در صورت ثبت دقیق و صحیح اطلاعات هویتی (کارت ملی / شناسنامه) و مشخصات حساب بانکی مطابق با مستندات ارائه شده توسط ایشان مورد تایید میباشد۔
  • با توجه به احتمال محدودیت سقف برداشت برخی از کارتهای بانکی، لازم است تا پیش از اقدام به ثبت نام از میزان سقف برداشت اینترنتی کارت بانکی اطمینان حاصل فرمایید. واریز وجه خودرو صرفا در یک تراکنش امکانپذیر میباشد۔
  • در این روش ثبت نام حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر، به هر شکل و صورتیکه باشد، از متقاضی سلب و اسقاط گردیده است و هرگونه واگذاری مغایر این قید علاوه بر بی اعتباری آن، حق فسخ برای شرکت بهمن دیزل ایجاد می کند۔

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *